Skip to main content

TikTok on aloittanut julkaisemaan uutta The Roundup -sarjaa, jossa käydään läpi menestyneimpiä markkinointikampanjoita TikTok -alustalla. Painopisteenä ensimmäisessä 8-sivuisessa julkaisussa on nimenomaan yhdessä sisällöntuottajien kanssa tehdyt kampanjat. Ilmeisesti jatkossa joka jaksossa keskitytään hieman eri asioihin.

Jos siis olet kiinnostunut mainonnasta TikTokista (kannattaa olla) ja vaikuttajayhteistyöstä, niin laita tämä julkaisu seurantaan. Palaan tuleviin osiin myös täällä ja omassa uutiskirjeessäni, jonka voit tilata tuosta alempaa 😉

Ensimmäisen osan voit ladata tästä

Muutamia otteita vaikuttajayhteistyön tuloksista

  • 42% TikTokin käyttäjistä on löytänyt uusia tuotteita vaikuttajien kautta
  • 33% Z-sukupolven edustajista on etsinyt lisätietoa tuotteista tai osanut sen nähtyään vaikuttajan arvostelevan/käyttävän tuotetta
  • 66% käyttäjistä pitää ajatuksesta, että brändit sponsoroivat vaikuttajia

tiktok roundup kansi